Vargen.

Min son kom nyss in och väckte mej.
Han kröp försiktigt upp i sängen, klappade mej lite på armen och så viskar han helt otippat, "mamma, har du Theas gosse här"
-Nä, den verkar inte vara här.. :-/
Då tittar min lilla sötsnigel på mej med sin finaste blick och säger, "men mamma, har du någon varg här, någon liten varg bara som jag kan ha i min hundgård? Jag har en hundkoja till den mamma, har du en liten liten varg?"

En varg?!
Vart fick pojken det ifrån så här på lördagsmorgon liksom..?
Aja, söt är han i alla fall. :)

Idag fick jag minsann frukost på sängen av min man. :)
Man kan ju undra vad han fjäskar för.
Eller nä, det vet jag nog redan. ;)
Haha.

Jag hade tänkt att jag skulle sätta mej och göra mina naglar nu på morgonen, men jag har så jävla ont i min ryggjävel så jag får ta det om någon timme när ryggen är lite mer "uppvärmd".

Så det är väl lika bra att rulla ur sängen och försöka få kontroll över värken så inte hela denna fina dag försvinner.

Hej på er!

 

mommo
2012-02-04 @ 10:17:02

ska han bli vargtämjare pöjken värre än mommo, han kan kanskr tämja den Tamanska Djävulen vi har här...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0