Våren?!

Vart är du..?!
Nu är jag trött på snön. Men här bara fortsätter det att snöa. *Pust*
Jag som nästan blev lite glad förut när det var plusgrader och det kom lite regn. Men ack vad man misstrodde sej..

När det nu ändå inte kom någon snö innan jul så kunde det ju lika gärna ha kvittat känner jag. :-/

Jaja, det är inte mycket att hänga upp sej på när man ändå inte kan göra något åt det. ;)

Det har i alla fall varit en bra dag idag. Dejt med Lina i förmiddags, en dejt med Majsan förut och hemma mys med familjen på eftermiddagen. :)
Nu ska jag göra lite kvällsmat till mina små sötsniglar, och sen ska dom bäddas ner i sina sängar.
Och när dom har somnat ska jag och mannen gosa ner oss i soffan och glo på tv.

Det blir tidigt i säng för min del ikväll för i morgon ska man kliva upp tidigt för att åka och röntga ryggen, och efter det ska jag umgås med Catja. :)
Äntligen! Vi har också allt för glest mellan gångerna vi ses. :(
Men i morgon så! ;)

Så nu tackar jag för mej för idag.
Hej hej!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0