Vaken..

08:05 vaknade jag minsann. Såååå skönt!
Tänk att man tycker att det är sovmorgon. Haha. För några år sen var sovmorgon när man sov till 10-11 på morgnarna. ;)

Åh äntligen har jag fått sladden till min klocka som jag fick i julklapp av min man. ;)
Vi jobbat snabbt i den där familjen.. Haha. Men nu ser jag i alla fall klockan i taket! Tjoho. :)

Nä om man skulle ta och gå upp, sätta på en kopp the, och plugga lite till kanske. 11:30 idag ska jag ju ha prov..
Men det ska nog gå bra! :)
Hoppas jag i alla fall. Haha. Jag tror nog att det sitter ganska bra, och konkurrensen.. njá det är rätt lugnt. ;)

Nä, tack och hej gubbar!


 

mami
2012-02-24 @ 09:49:29

Håller tummar för provet idag, duktiga duktiga du som har kommit så långt, nu i like it..Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0