Snorungar i Garaget..

Haha. Jag drömde precis om garaget här i området.
Mina barn var lite äldre än dom är nu, men såg konstigt nog exakt likadana ut som nu.
Jag var hemma hos Emma och Christian och drack lite the. Det var värsta härliga sommardagen, så vi satt på deras framsida, och så hör jag att mina barn är inne i garaget och leker.
Jag, fly förbannad, skyndar bort och in i garaget och börjar leta. Haha. Vad lätt när det var 5 våningar. :)
Till sist hör jag att det spelas musik från en av bilarna längst ner så jag går ner och kollar.
Japp, där satt mina barn i någon annans bil (men den var ju olåst) Spelar ingen roll, kom igen!
Sen vaknade jag.. Haha.

Åh vilken spännande dröm va?! ;)
Huvudpoängen för min del blev att det faktiskt snart är sommar, (underjävlabart!) och att det fan inte är så långt kvar innan mina små mördarsniglar ska vara ute själva och busa och att man en dag ska behöva vara arg och orolig för att dom gjort något hyss eller inte är där dom/jag har sagt att dom ska vara. Gah!

Uscha, stackars min lilla mamma som behövde vara mamma till min bror och mej när vi var tonåringar. Tur för mami dock att vi inte var det samtidigt. ;)
Och det är sant som mamma alltid sagt "vänta du bara till du får egna barn så förstår du"
Tyckte alltid att mamma var mongo, och mina barn skulle minsann alltid få göra allt dom ville, aldrig skulle jag någonsin skälla på mina barn. Haha. Eller hur?! ;)

*

Idag är Tonni mycket piggare och än har han inte bajat. Så man kan ju hoppas att han fick ut allt igår. :)
Thea blev lite sur när hon inte skulle till dagis idag. Men jag mutade henne med hennes favorit yoghurt till frukost och då gick det bra. ;)
Nu sitter sniglarna och leker lite på rummet och Tonni ska snart dammsuga här. (Med sin dammsuga han fick av morfar)
Synd att det inte är mer sug i den bara så den hade gjort lite nytta också. ;) Fast den klarar faktiskt av att suga upp typ strumpludd i alla fall. Haha.

Nä dags för en kopp the.
Vinkvink!

 

mami mommo
2012-02-29 @ 08:31:16

Ja nu vet du ha ha..

Tonni woww yiippii en röd dammsuga kom o hjälp mommo me.. puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0