Röntgen

Ja då var röntgen avklarad.
Tog typ fem minuter.
För vad liksom..? Det är ju inte direkt så dom kommer hitta mitt problem genom ett kort på mitt bäcken. :-/
Mongon!
Säger som jag brukar.. Svensk sjukvård.. Gah!
Aja, det är väl som vanligt bara att gilla läget.

Nu är jag i alla fall på väg till Catja och Thilo för lite tisdagsmys. :)
Sen är det bara att åka hem och pyssla om alla mina tre sjuklingar.
Dom känns ganska pigga idag trots deras feber. Men lite extra pipiga och gosiga är dom allt ändå. <3

Nä nog för denna gången.
Hej hej

mami
2012-02-14 @ 10:02:02

Va sa dom då???? ring mig sen.

mami
2012-02-14 @ 16:39:53

Tusen kramar till er alla på Alla Hjärtans Dag idag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0