Orka..

Gah!
Det är för mycket att göra känner jag.
Orkar fan inte göra mer idag. Så jag ska nog kolla klart på BB och sen gå och lägga mej!
Bättre jag gör det och går upp tidigt i morgon istället.
Fast tårtjäveln måste jag ju göra idag... Den blir godast då.

Åh, mina ögon vill inte mer idag jöh!
Gnäll gnäll gnäll! ;)
Fan vad gött att bara få gnälla ibland. Och gillar ni det inte.. synd.. klicka på krysset uppe i hörnet då. ;)

I morgon är det Tonnis dag! <3
Tack för idag och god natt.

Thea och Tonni för tre år sen. <3

 

mami
2012-02-24 @ 23:22:21

Gulliga ungar, imon kommer mommo m paket Tonni puss

Emma
2012-02-25 @ 06:25:17

Grattis till Tonni på hans stora dag <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0