Nej!!!

Idag var det inte tal om att vakna innan klockan ringde, och när skiten väl ringde så ville jag bara utbrista ett långt -Neeeej!

Idag vill jag inte gå upp!
Min ögon åker typ bara igen också för den delen. :-/

Inte ens kan jag gå upp.
Min son ligger med sitt huvud inborrat i min rygg och så håller han om sin mami så gott såh! ;)
Skulle jag flytta mej nu så skulle han vakna i samma sekund.

Det är för lustig det där med han lillsnigeln.
Vissa dagar kan man inte släppa ens en liten smygfis utan att han vaknar, medan igår, ja då gick jag upp, duschade, brötade i köket, och tillslut fick jag gå in och väcka honom. :-/
Man kan säg det är min lilla knäppis. ;)

Och Thea bara sover.
Henne kan man tappa en container bredvid. Hon vänder max lite på sig. ;)
Mammas lilla tröttis. :)

Nä nu måste jag gå upp!
Hej hej!

Lilleman på julaftons kväll <3

Byggpolisen! ;)

 

mami
2012-02-01 @ 08:38:28

Tröttisar,, ni vänjer er, det kommer att märkas när det är dags för sovmorgon, då vaknar ni m tuppen.

Ha en bra dag i skolan pussar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0