Mätt och belåten!

Nyss hemkommen efter en något försenad födelsedagspresent-middag, från Lisa. ;)

Det var som vanligt hur gott som helst med lite sushi i magen, och den åts självklart från Sushibiten nere i sävedalen! :)
Mums, mums, mums!

Och gú så trevligt det var att få lite kvalitetstid med tantLisa.
Vi hade massa att ta igen kan man säga. Haha.
Så nu kan vi med gott samvete ignorera varandra ett par veckor till innan det är dags för nästa sushi-dejt igen. ;)
Dock är det helt svårt att undvika varandra när vi bor bara 2 decimeter ifrån varandra.
Plus att min son bjudit in hela grannfamiljen på kalas nästa lördag, så om sex dagar är jag ju ändå tvungen att dras med tantLisa. ;)
(Fast egentligen gillar jag det. Haha)

Nä, snart dags att stoppa mina små sniglar i säng, plugga lite och sen börjar ju Big Brother igen!
Tjoho, nördtv'n drar igång igen, och nördiga jag sitter såklart bänkad. ;)
Så hejsvejs!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0