Livet blir bättre!

Sitter och tittar på trean på programmet "Livet blir bättre", och ikväll handlar det om Sanna Bråding.
Jag vet inte vad det är med denna brud asså, men jag har alltid gillat henne!
Hon är snygg som satan, smart, mänsklig och galen! :)



Hon är bara skön som fan!
-Du är bra som du är, Sanna. Och livet blir bättre-
Fast, allt går ju i vågor, och det är nog meningen också..

Man blir som vanligt berörd och rörd av detta program och allra helst när det handlar om någon som man tycker om.
Tycker om.. Låter ju som om jag känner henne. Men nej det gör jag inte. Aldrig ens sett live.. ;)
Men jag diggar henne ändå. :)

Näh, nu ska jag ringa Majsan som ringde mitt i programmet ;)
Så hej på er!

mami
2012-02-16 @ 20:26:31

Inte ett tort öga här heller, jag gillar henne, hon e sig själv..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0