Jisses!!!!

Asså nu blir jag på riktigt lite orolig faktiskt..
Vad är det som kan ha hänt med min ljumske..?!
Det smärtar nått så kopiöst!
Det är knappt så jag kan gå.. Bokstavligt alltså.

Och det gör så ont att jag på riktigt grät som ett litet barn när jag gick från badrummet in till sovrummet.
Så nu ligger jag i sängen, och jag lär ju knappast ta mej härifrån mer ikväll. :(

Tur i oturen att det hände nu när Fredrik kom hem, annars hade han garanterat fått åka hem.
Men det måste fan gå över SENAST i morgon kväll!
För på lördag ska ju vi på 25 års kalas.. :-/
I värsta fall får man väl ta en taxi fram och tillbaka. Eller så får Fredrik köra mej i någon gammel skottkärra. ;)
Bara man tagit sej dit så får det la göra så ont det vill. (fast helst inte)

Nu ska jag dyka ner i min gottepåse och tycka synd om mej själv. :(
Hejhej än en gång.

 

Mami
2012-02-10 @ 08:59:11

Har du sträckt dig kanske? nu när det e halt ute..

Sanne
2012-02-10 @ 09:05:26
URL: http://ninna.blogg.se/

Asså nä inte vad jag vet.

Jag har inte halkat till eller något sånt och när detta kom så stod jag till och med stilla. :-/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0