Jävla idioti!!

Jag blir så vansinnigt jävla trött och irriterad..
Fattar man inte bättre liksom?
Man undrar ju vad problemet är.
Gång på gång också. Man kan tyck man borde lärt sej.. Men som sagt, ICKE!!

Nää för här sitter jag än en gång och kollar på det där jävla efterlyst.. WHY!?!
..och några läxor har jag ju inte heller fått gjort.. *PUST!*

Men åter till efterlyst..
Först och främst blir jag bara irriterad av att se på skiten. Ursäkta att jag tar för mej lite här nu va, men det finns fan grund till öknamnet "invandrar tv". Tycka vad man vill om vem man vill, eller vilket folkslag man vill, men vad är detta..?
Är det så att efterlyst medvetet bara tar med fall som har en beskrivning om "en man med stor näsa och brytning", eller är det på riktigt så att typ alla "nysvenskar" är kriminella..?
Riktas det så för att skapa fördomar..? Eller jag hänger kanske inte riktigt med.
Det hade kanske inte varit så ovanligt i så fall. ;)

Kanske stack jag ut för mycket nu..? Det är ju så vansinnigt jävla fult att tycka och tänka. För att inte tala om hur hemskt det är att prata om utlänningar. Man vet ju knappt vad man vågar skriva för ord för "dom". Vad man än väljer att skriva/säga så är ju alla livrädda för att bli kallade rasister.
(Ja alla utom dom på "efterlyst" tydligen)
Men kom fan inte och säg att ingen annan någonsin känt det samma. :-/

Skit samma det var ju inte ens det jag ville komma fram till från början.
Det jag blir så enormt irriterad på det är att jag aldrig lär mej.. Varför ska jag trilskas med att se på skiten när jag ändå vet redan nu att jag kommer ligga och tänka på allt hemskt när jag väl ligger i min säng och ska sova.

Nu visste jag väl kanske inte att det skulle vara så cpläskigt just idag, men SMART att fortsätta lyssna när det står någon stackars gubbe i televisionen och säger att man inte ska tränga bort tanken på att någon visst kan stå i ditt sovrum när du sover..
MEN VAD FAN!!
Den tanken får jag ju typ 33 gånger i veckan, töntig som man är.. Genom att ändå tänka, -äh sluta nu, det är väl klart att ingen är här, vad skulle någon vilja ta sej in här för. osmidigt, och jag har ju inget av värde i mitt hem ändå.
Nä, men nu ska man ju inte ens kunna ha det där samtalet med sej själv längre, för så fort ena Sanne säger det där så kommer andra Sanne skrika, -ÄR DU DUM I HUVUDET ELLER?!?! DET HAR HÄNT FÖRR! ÖPPNA INTE ÖGONEN FÖR HELVETE!!!!!

Fantastiskt spännande liksom.......!
Jag kan ju för helvete inte ens se en skräckfilm utan att få men för livet..
Sist jag såg en skräckfilm, hum.. det var nog 5-6 år sen.
Scream är i min trams hjärna skitläskig. Ja, på riktigt! HAHA.

Beck, Wallander, Irene Huss ovs. är t.o.m filmer som jag anser som jävligt läskiga, och kräver en människa på varje sida om mej för att se ;)

Fantastiskt patetiskt må jag säg. ;)
Men så är det med det.. Och efterlyst är liksom ett ca 1 timmes program fullknöt med skrämsel om dagens värld.
Så fattar inte varför det ska ses gång på gång som sagt..
Och inte ens har jag ju nu då fått läst ett skit, och jag lär ju inte att finna någon läslust nu heller, för nu började ju "Livet blir bättre".
Kanske kan läsa något i sängen sen.
Om inte annat har jag ju studietekniken i morgon som jag kan läsa på. :)

Nä, nu får jag allt ha skrivit klart så jag kan koncentrera mej på TV'n. ;)
God kväll på er!

mami
2012-02-01 @ 21:56:34

Jag ser inte på skiten det har jag slutat m förlängesen,det är vinklat för att du ska bli rädd ju, liksom allt på en gång, världen är bättre än vad som framgår där jag lovar, ha bara ett posetivt tänkande så löser det sig, hjärnan e expert på att luras, låt dig inte luras... Sov gott hörs imon puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0