IPad problem..

Satt igår med mina fina lilla iPad och skulle lägga in allt jag vill ha i den.
Men jag får fan inte in mina filmer.

Har försökt söka efter lite hjälp. Men gah...
Nu fick jag ladda ner något program på datorn som ska göra om formatet på filmen så att iTunes ska känna av den och spotta in filmen i min lilla rosa.
Så nu återstår det att se..
Fattar fan inte ett piss, vilket faktiskt är rätt ovanligt för att vara mej.

Alla tjejer är inte tekniknollade.
Inte jag i alla fall. Jag brukar lösa det mesta och till och med fixa för andra när dom inte får sina saker att fungera. ;)
Men detta var inte helt lätt. Eller så är det just det det är och därför verkar svårt. ;)

Men nu har jag satt datorn i jobb på vad jag tror är rätt. ;)
Sen är det bara att plugga in min lilla rosa i datorn och be till dataguden att det funkar. ;)

Några naglar har jag inte heller fått gjort. ;)
Ryggen värker och fantasin står still..
Men innan helgen är slut så MÅSTE naglarna vara gjorda!
I veckan kommer jag ju inte att hinna och på lördag vore det tacksamt om dom satt på plats. ;)

Kanske ska krypa in i sovrummet, dra fram mina färger och roa mej med att bestämma nyans i alla fall.
Hum.. Det står helt stilla. :-/

Äh, hej på er. ;)

(lånad bild från Google, men det är genom detta program jag hoppas lösa mina filmproblem)

;)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0