Inte pigg.

När klockan ringde i morse vägrade ögonen att öppnas. Fy i helvete vad trött jag var, och barnen också.
Det fick bli ett sms till dagis och min lärare, barnen skulle komma senare och att jag inte skulle dyka upp på datakunskapen.

Så ja, vid nio var barnen i alla fall på dagis och själv gick jag hem och åt lite frukost innan det var dags att åka på möte.
När jag kom ut från mötet åkte bussen precis, så jag tänkte att jag skulle vara lite hurtig och gå hem.
Idioti!
Jag valde en jävla monsterbacke, och jag vill lova att jag ångrade mej när jag kom till hälften. Haha.
Men det var ju bara att fortsätta, och jag var faktiskt hemma samtidigt som bussen skulle gått från sävedalen. ;)

Väl hemma, svettig och jävlig, kom Majsan på en kopp the och lite skitsnack.
Och nu sitter man på bussen på väg till skolan.
Inga mer promenader idag inte. ;)

Sen blir det hem och fixa middag, pussa på sniglarna, stoppa dom i säng och sen har man säkert lite läxor att ta itu med. ;)
Och ikväll blir det tidig sänggång!
Annars kommer jag väl inte upp i morgon heller.. och det håller ju inte!
Slappfasoner. ;)

Nä nu får jag sluta.
Tack och hej. :)

 

Cecilia
2012-02-20 @ 16:17:52
URL: http://himmelihelvete.blogg.se/

Åh, den där backen älskade jag när jag var liten:) Far min brukade ta den vägen med bilen och släppa på bromsen, det var fan det roligaste jag och syrran visste^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0