Ibland..

..får man liksom bara inte till det.
Någon film fick jag då fan inte in i min lilla rosa, och några naglar blev det minsann inte heller. :(

Men ledigheten kan man säg att vi har utnyttjat maximalt i alla fall. ;)
Och mysigt har vi allt haft det. <3

Dessvärre blir det ju vara dubbelt så jobbigt nästa gång istället när man gör så här.
I morgon blir det ju en helvetes massa att trycka in.
Bosses bur ska bytas på, golven ska dammsugas och tvättas, det ska dammas, mina naglar MÅSTE göras, kläderna ska tvättas och så har jag en del läxor som ska göras också.. Pust och stön..
Att man aldrig lär sej. ;)

Men skit i det nu.
Tror nog jag ska lägga mej sådär onödigt tidigt idag.
Typ nu om jag hade kunnat med, men det är väl lite väl att ta i kanske.
Men tio..? ;)

Ja jag vet..
Tantvarning! ;)

Japp, så detta var nog allt vi fick ut av varandra idag. ;)
Vinkvink och god natt gott folk!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0