Herre min fan..

Denna säsong av Big Brother..
Vad hände liksom, och vem är mest pinsam..?
Dessvärre är det nog fan jag som på riktigt kollar, och tänker fortsätta se denna rent av pinsammaste folkgrupp i BB's historia! Haha.
Jag bjuder på den! ;)

Satt och kollade "taggade" bilder på mej på FB. Haha. Det är inte precis kort man vanligtvis hittar i brudars offentliga fotoalbum på nätet.
Men som texten ovan visar, -Här skäms vi icke-
Så därför måste jag dela med mej av en bild jag "sprang på" här nu, som i min övertrötthet fick mej att ljudligt skratta till på riktigt.
För er som inte känner mej eller rent av inte var med denna kväll så kommer det bara se ut som en oskön, full brud och en sticksig buske i september 2005. ;)

Men alla som vet, ser och hör allt som rör denna bild. Ojoj! Hahaha! ;)

 

För övrigt, god natt på er! ;)
Majsan
2012-02-20 @ 23:41:21

haha de va en jävligt lyckligt lottad buske om man säger så! :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0