Handling

Då är familjen inpackad i bilen.
På väg och hämta mommo, sen åka och handla inför kalaset i morgon. :)

Tänk att min lille prinskorv redan ska fylla tre år i morgon.. Gah! Vart tog tiden vägen. Det går ju så fort.
Man kan ju inte direkt påstå att han är en bebis längre. Inte alls.
Fast det gör jag ändå. ;) Han är ju min lille bebis.
Dock håller han ju inte riktigt med mej. Haha. -Nä mamma, jag inge bääbis, jag är Tonni, jag är stor kille. ;)
Aja.. Det är väl bara att gilla läget. ;)

Nu är Sessi på bättre humör i alla fall. Hon haltar lite, men hon säger att det inte gör SÅ ont längre.
Pluttis <3

Och så här lycklig blev hon när vi skulle åka och hämta mommo.

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0