*Gäsp*

Jag är helt slut efter denna helg.
Kalaset igår blev helt toppen. Tonni kunde inte fått ett bättre kalas! :)
Och även om det var en väldans volym här så var det väldigt trevligt och det var så kul att se barnen så lyckliga.

Man blev lite paff över hur många det var som inte hörde av sej igår ändå..
Men skit samma egentligen! Dom som hörde av sej på riktigt och var här, dom är nog Tonni mer lycklig för än för dom skitarna som inte hörde av sej alls eller den som bara skickade ett sms till MEJ. :-/
Trams!

Idag har min far varit här också. Och som vanligt lagade pappsen god mat! :)
Fredrik har kört far till spårvagnen nu, jag ska stoppa trollen i duschen och sen ska dom läggas i sina sängar. :)

Jag tänkte att jag skulle lagt ut lite bilder från igår, men jag är för trött. Kanske kan göra det sen eller så gör jag det imon. ;)

Hej på er så länge!

 

image description

Mammas lilla snigel i nya dressen igår. :)

mommo
2012-02-26 @ 19:29:55

Randig daggmask snygging




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0