En jävla massa the!

Mötte min underbara Lina i Partille vid halv tio tiden och sen dess har vi suttit på cafét i centrum och druckit kopp efter kopp efter kopp, fått i oss en macka och lite sött och tjötat om allt mellan himmel och jord. ;)
Fina goa Lina, sund och mongo. Helt i min smak. Haha.

Ett par leggins fick man inhandlat också.
Jävla förbrukningsvara det där.
Så är det när låren ska trilskas med att ha närkontakt. ;)

Nu är jag i alla fall på väg hem.
Får väl se om min lilla man sover eller om han står på huvud och skäller på snoret.
Jävla suspekt bild jag fick upp nu. :-/
Men men.
Jag får väl sätta på en kopp the till mej och lille mannen när jag kommer hem. Lite mer the skulle väl aldrig skada. ;)
Sen får jag väl försöka plugga lite innan barnen ska hämtas.

Alltid finns det att göra. ;)
Tänk på det! Hehe.
Hejsvejs

 

Jag och Lina fulla och glada när vi ska fira födelsedag. ;)

 

Lina
2012-02-13 @ 13:29:16

Sund och mong?! Vad i helvete! ;)

mami
2012-02-13 @ 14:24:39

Ja man e väl sund om man vågar va Mongo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0