Det är alltid så..

Det är så typiskt!!
Nu har det liksom varit pissväder i flera dagar, och nu bara för att vi måste vara inne så är det jätte gott väder ute. :(

Aja, jag har i alla fall fått gjort en del idag. Dammsugit, dammat, tvättat tre maskiner tvätt, städat med barnen på deras rum, lagat lunch, diskat och tjötat i telefon. ;)
Nu sitter Thea och spelar lite tv-spel på sitt rum, Tonni ligger och vilar och kollar på film, och själv sitter jag äntligen en stund på min röv och tar en kopp the på balkongen. :)

Nä, adjö så länge.
Nu ska jag njuta innan det är dags för resten. ;)

mammi
2012-02-29 @ 20:26:45

Fick kanonväder i skogen helt svett 9 grader gött..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0