Chockad ;)

Sanne-Den store snigeltämjaren. ;)

Han somnade fanimej om. :))
När jag gick upp så vaknade ju den lille snigeln, och innan jag gick ut ur rummet så sa jag att han skulle lägga sej igen och att det var natten. Och det lyckades. Han somnade om. :)
Jag och Thea fick till och med väcka korven fem över halv åtta när vi skulle gå. ;)

Thea var hur duktig som helst idag.
Hon tog på sej själv utan protester, och när det var dags för ytterkläderna, så stod hon redan klar när jag hade fått på Tonni kläderna och tänkt börja med henne. Och trots att vi var sena och behövde skynda oss till dagis, så gick hon ganska fort utan ett enda tjat eller gnäll.
Mammas stora duktiga! <3

Så idag (än så länge) har dom minsann inte varit några mördarsniglar. Bara sötsniglar. ;)
Tänk att så "lite" kan göra en mamma så glad. <3

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan.
Och i långrasten har jag lyckats klämma in ett möte också.
Herre jisses vad jag är effektiv nu för tiden.
Min stackars axel är ju snart alldeles blå så som jag klappar på den nu mera. ;)

Hej hej!

 

mami
2012-02-06 @ 08:40:21

Kanon bra morgon, dagen börjar bra o då blir hela resten av dagen bra, Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0