Bibblan

Sitter i biblioteket för försöker hitta den där jävla koncentrationen som helt lyser med sin frånvaro idag. :-/
Nä tankarna är på alla andra platser än just här. ;)
Men.. det kommer säkert något gott ur det också.
Vet bara inte vad det skulle vara. ;)

Snart är det i alla fall dags för en lååång engelska lektion, och sen ska mina små sniglar hämtas ut från barnförvaringen. ;)
Hoppas att det går lika bra sen som det gjorde i morse.

Aj jävlar.. Jag sa till min dotter att hon minsann förtjänade en medalj idag när hon nu var så duktig i morse. Och den lille rackaren hade jag helt ju glömt bort att inhandla.
Piss.. Aja, jag får väl jogga in på allum en snabb på väg till bussen sen. :-/

Nedrans farligt att glömma sånt man lovat dom små.
För dom glömmer minsann icke! ;)

Nä, här har jag inte tid att sitta och ge er något tidsfördriv när man har läxor att läsa..
Så hej på er! :)

Haha!

Hittade lite kort i min iPad som min dotter har roat sej med att ta på sej själv..

Här var den "snyggaste" bilden på min stora snigel när hon försöker räcka ut tungan och göra grimaser. ;)

 

mami
2012-02-06 @ 15:08:05

Gulle Thea




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0