Söndag!

God morgon gubbar!
 
Hua, inatt drömde jag minsann inte en sån trevlig dröm.. :(
Hatar när det blir så!
Idag förstod jag dock på en gång att det var en dröm när jag vaknade, för det värsta är ju när det tar en stund för huvudet att koppla isär dröm och verklighet. ;)
 
Nu ska jag snurra in mej i täcket och sätta mej i soffan med mina små sniglar och kolla på Julkalendern. Sen frukosttime minsann.
Ja och därefter hoppa in i duschen, klä på oss och sen åka iväg och köpa nya grönsaker till vardagsrummet. Ska försöka hitta några schyssta höga adventsljusstakar också tänkte jag. :)
 
Ja ni ser ju själva att det behövs både nya växter och lampor..
 
Så det är vad som står på schemat tillsammans med städning idag.
Hej me er så länge!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0