Första advent..?

Haha! Som den juloptimist man är, har vi inte ens lyckats tända första ljuset i staken ännu. 
Men vi har köpt och satt i ljusen nu i alla fall. ;) 
 
Har även köp nya lampor, grönsaker och en ny matta till vardagsrummet..och lite annan skit också. ;)
Heeelt nödvändigt! Hahaha!
Bättre att byta ut indredningen ibland än att byta ut annat. ;)
 
****************
 
Åååh jisses vad kallt det är ute nu då.
Galet..!
 
Denna kalla och glittriga gräsmatta fann vi på taket
på våran bil i morse. Visst fin?! ;)
 
..och så här lustig gjorde sej min karl medan jag stod
och frös fingrarna av mej för att få rutorna fina på andra sidan. ;)
 
..och här väntar min lilla RockSnigel på lunchen. :)
 
Nä nu ska jag stoppa mina små i sina sängar och sen fortsätta pilla i hemmet. 
I morgon blir det vab. Tokförkylda barn.. :(
 Hej så länge!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0