2012-12-17

Nu äntligen har jag lyckats lista ut vad det är för en låt min lille son gått och sjungit på i flera veckor..
Guns N' Roses - Paradise City

Eftersom jag inte jätte ofta lyssnar på låten och eftersom Tompes engelska inte är så vidare utvecklad ännu så har det inte direkt varit det lättaste att komma på vilken låt det var.
Men tack vare våran känsla för det melodiska så gick det vägen tillsist! ;)

 


******

Natten har varit piss kan man säga..!
Tonni har sovit jätte oroligt, om man ens kan kalla det sovit. :(
Själv har jag hostat halvt ihjäl mej..
..och vid halv fem i morse kom Thea in och sa att hon inte hunnit gå på toa.
När jag såg vad klockan var kände jag fan att jag inte pallade mer, så jag väckte Fredrik och talade minsann om att han kunde gå upp nu.
Det gjorde han också, men jag kunde inte somna om i alla fall.. Och min lilla Essi hade inte bara "inte hunnit" till dass.

..hon hade spytt, stackaren. :(
Så ja, nu är det tydligen hennes tur..
Först Tonni i tisdags kväll/natt, jag lite halvkass i fredags och nu TheaFisen då. :(
Gah..! Vad segt och jobbigt detta varit och är..
Eller nja, vi har ju faktiskt fått det väldigt lindrigt allihopa ändå.
Helst jag.. Jag mådde bara jävligt illa, kunde inte äta och så körde det för jävligt i stackars magen, men annars ingenting och dagen efter var det borta. :)

 


Nä, dags att ringa vårdcentralen och få lite hostmedicin och sen ska jag fan blunda lite. ;)
Tack och hej gott folk!!

 

Helle
2012-12-17 @ 08:02:51

Krya på er!

Svar: Tack!!
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0