2012-12-16

Nämen go'dagens gott folk!
Det är ju riktigt underbart att ni inte tappat hoppet om mej.. 
Fortsätt ramla in så ska vi nog hitta tillbaka snart. ;)
 
 
Idag är det ju tredje advent också.. 
Herre jisses vad tiden springer iväg. Gah!!
..och i morgon är det för fan bara en vecka kvar till Julafton.
Det är ju faktiskt helt sjukt!
Känns som att det nyss var Jul ju, för att inte tala om Nyårsafton.. Det känns definitivt som att det bara var några veckor sen. :-/
Jag hänger inte alls med längre..
Vart tog detta året vägen liksom!? Hahaha!
 
***********
 
Helgen har i alla fall varit lugn och skön.
Har åkt på stans förkylning så det har inte direkt funnits så mycket ork till så mycket.
Men idag har jag fått gjort lite i alla fall..
Stått och svettats på crossen, duschat, diskat, druckit kaffe med Nicke, dammsugit och myst med TheaFisen. :)
 
Härligt svettig kan man säga.. ;)
 
Och idag är Fredrik och Tonni är hos Fredriks föräldrar. Det skulle visst komma någon som ville köpa fyrhjulningen. Så vi får väl hålla tummarna för att killen ville ha den, så har vi det "problemet" ur världen i alla fall.. ;)
Nu har jag och Thea intagit soffläge och tittar på Barbie, Prinsessan och Popstjärnan
Hon är ju för söt min lilla Essi när hon står med sin prinsesskrona på sej och sjunger och lever sej in i filmen. ;)
 Det är ju så man smälter lite när man ser henne. ;) 
 
Nä nu ska vi fortsätta gosa och njuta av lugnet innan dom andra toktomtarna kommer hem igen. 
Hej så länge!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0