Tystnad!

 
God morgon gubbar!
Hoppas eran idag igår var lika bra som min. ;)
Inte bra uppdaterat här inne, jag vet.. Passade helt enkelt på att ta lite paus när allt annat var så lugnt omkring mej. ;)
Men här kommer uppdateringen. ;)
 
Jag och Thea hade verkligen en toppen-mys-morgon, gjorde lyxfrukost, busade, duschade, gjorde oss i ordning, packade och sen kom mommo och hämtade oss. 
Vi åkte till Allum och shoppade och åt lunch. Ska jag ens skriva vad vi åt till lunch..?! ;)
 
 
Japp, igår igen! ;)
Men det är ju sååå gott.. Hahaha!
 
Ja och sen åkte Thea och mommo iväg, maken kom hem och sen drog vi till Bergakungen och åt god mat och kollade på Cockpit. 
Hahaha!!! Vilken film!!! ;)
Jag skrattade verkligen på riktigt ett flertal gånger. ;)
Lätt en film som ska stå i min hylla så fort den släpps. 
 
 
Mums vad det var gott!
 
 
******
 
Nä nu är det dags att gå upp, göra lite frukost, dammsuga, damma, duscha, göra sej i ordning och sen kommer Kolle! :)
Så hej me er så länge! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0