Trött!

Nu känns det som att sängen snart ska få ta emot mej med öppna armar. (Ja om den hade haft några armar..)
Vi har allt fått gjort en del idag minsann, och min man, han har varit sååå duktig! Stjärna i kanten till honom. ;)
 
 
Ska bli spännande att se hur ovan man är vid allt som egentligen inte borde vara några konstigheter i morgon då. Och det är det väl säkert inte heller, men det tar säkert någon dag eller två att komma in i allt igen. ;)
 
Måste bara säga att det suger att semestern är så jävla kort.. Eller i alla fall, att den går så förbannat fort! :-/
 
I alla fall så har jag, fast jag var omotiverad idag ändå stått på crossen i afton. *Klapp på axeln* ;)
Dock är jag typ dränkt i svett just nu, så innan jag kryper ner i sängen ska jag allt ta mej en dusch. 
Äh, hörs i morgon gubbar!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0