Söndagkväll.

Gyy vilken skillnad det är när man bara har ett barn hemma. Kanske lite på gott och ont. ;)
Thea säger dock att hon tycker det är skönt när det bara är hon hemma.
Hahaha. Gullig syskonkärlek eller?!
 
Mina sötsniglar i Oktober 2009
 
 
Ja, mobilen fick jag lämnat tillbaka förut också. Och det känns faktiskt helt rätt! :)
Heja mej, jag börjar bli vuxen. Kanske.. ;)
 
Go (sen) middag blev det också.
Piroger med köttfärs i. Ja det blev fan så gott, men jag kommer aldrig att göra det igen!! Inte med dom formerna jag hade idag i alla fall.. Bläää, vilken tid det tog plus att pirogerna blev löjligt små..
En hälsning till min mor: Mamma jag är INTE nöjd med töntformerna!
Så nu fick jag sagt det också. ;)
 
 
mami
2012-08-13 @ 09:10:14

Bhuuuu bhuu ledsen va synd, men tanken var god från min sida..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0