Snart slut..

Ja då är det inte många timmar kvar på den här dagen heller då nä..
Fick i alla fall gjort lite matte med Majsan tidigare. Och även om jag fortfarande inte känner mej helt med i matchen ännu så känner jag mej i alla fall inte helt bakom längre. Hahaha!
Sen var det ju dags för lite engelska också. Och den lektionen började dom med ett "prov". Eller ja, det var väl mest för att dom skulle kunna se ens kunskap. Men ändå. ;)
Jag och Sarah tramsade oss igenom lektionen och jag tror faktiskt att vi klarade oss ganska bra ändå. ;)
 
Nu ska jag snart passa granntösen en stund.
Och för att hålla ordning på alla ungar så tänker jag sätta Tonni vid en film och Thea och My i ett bad. 
Man får ju inte vara dum. ;)
 
Men nä, det var allt för denna gång. 
Hej me er!
 
 
Madde
2012-08-22 @ 21:55:56
URL: http://madelli.blogg.se

kan verkligen se det framför mig när du kör hela engelska lektionen med dialekten som larven i alice i underlandet "whooo aaaaa uuuu" hahahaha

Svar: Hahahaha! Det hade fan varit något.. ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0