Mor och dotter mys!

 
I morgon åker ju Fredrik som sagt med jobbet till Eskilstuna med arbetet, och vid tolv kommer farmor och farfar och hämtar Tonni för att sedan ha honom tills på söndag. Så jag och Thea blir alldeles ensamma till på lördag någon gång under dagen, då mommo kommer och hämtar Essi så jag och Fredrik får lite ensamtid. :)
Egentligen var det tänkt att jag och Fredrik skulle åkt till Catja och Reine på kräftskiva, men Fredrik kommer nog inte att komma hem från Eskilstuna i tid.. Så vi får väl ta en bio eller nått istället när vi nu faktiskt ändå är barnlediga. :)
 
Men för att återkoppla till rubriken då så ska jag och Thea åka till stan efter att Tonni har åkt och "som av en händelse" ska vi råka gå förbi biografen där det visst finns två biljetter till oss. ;)
Åh vad det ska bli mysigt!
Sen köpte jag ju lite spontant en present till min lilla tjej idag som jag tänkte hon skulle få i morgon. 
Ibland måste man ju skämma bort dom lite, och det händer ju inte allt för ofta att man kan vara själva så, så då måste man krydda till det lite extra. :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0