Hämtning och lämning..

Då har jag nog lyckats puzzla ihop alla dagistider till det "bästa".. Känns som att jag och barnen knappt kommer att ses nu framöver. :-/
Men men, det löser la sej, fredagar kommer vi i alla fall att vara lediga. :)
 
Ja så var jag ju och hämtade mina små sniglar förut och så tog vi sällskap hem med Sanna och hennes små gullungar. Men tror ni jag fick med mej Thea hem sen då.
Nopp, hon och Jia ville absolut inte slita sej ifrån varandra. Hahaha. Så Sanna var gullig och tog med sej Thea hem en stund. :)
Så vi får hämta upp lillsnuttan när Fredrik kommer hem. Och då ska vi även åka till Allum. 
Fredrik och barnen får sätta sej på Max medan jag går och storhandlar. :)
Perfekt! 
 
Äh dags att sätta lite fart med lite annan skit här. 
Hej så länge!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0