Göttans!

 
Helt asgött att vi sov till klockan åtta!
..och riktigt tungt och skönt har jag sovit också minsann. :)
 
Mannen var väck redan när vi vaknade, och honom får jag inte se förrän i morgon kväll. Men då är det bara han och jag, en bit mat på stan och en sen bio. Det blir myspys det! :)
 
Nu ska jag och mina små sniglar strax gå upp och äta lite frukost, och vad vi ska göra sen fram till tolv vet jag inte riktig. Men det löser la sej. ;)
Ja där vid tolv kommer, som jag skrev igår, farmor och hämtar Tonniman. Och sen vid två drar jag och Thea till stan och Bergakungen för att se på Ice Age 4 3D. Det ska bli myspys det också må ni tro! :)
 
Men här sätter vi punkt så länge!
Hej me er. :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0