Fredag!

 
God Fredagsmorgon gott folk!
 
Jisses vad trött jag var igår kväll då.. Somnade nästan på soffan efter filmen. Men hann in i sängen. ;)
Så igår hade jag inga problem att somna i alla fall! :)
Underbart!
Där emot var det tydligen dags att vakna klockan sju, fast man inte skulle upp till något idag.. Pust!
Men nu har Tonni vaknat runt sju flera dagar i rad och då fortsätter han med det...... :-/
Inte som en annan som njuter av att man kan sova länga vissa dagar. ;)
 
Idag ska Fredrik och barnen åka till Fredriks föräldrar och själv ska jag till Allum med min mamma. Lite sushi till lunch får det bli också! :)
Ja det blir ju toppen!
 
Men nu är det dags att gå upp och fixa lite frukost. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0