Ett bad

Åh, har för första gången på huuuuur länge som helst unnat mej en ansiktsmask och ett bad med lite olja i.
Hur gött var inte det då!? :)
 
Och är man inte ashet i "smurfmasken" från Make Up Store? ;)
 
Nu ska jag kolla på televisionsapparaten med maken. 
En kopp te, några smörgåsrån, philadelphiaost, rödlök och tomat får det nog bli också. :)
Det är smaskens det!
 
Ha en god afton allesammans. 
 
En bild från min balkong igår. :)
 
Angie
2012-08-30 @ 21:24:39

Jaa nu måste jag införskaffa mig alla dessa ingredienser och testa detta imorrn eftersom du gör det så ofta så mina smaklökar har börjat bli nyfikna :))))

Ha en mysig kväll snygging!

Svar: Det tycker jag absolut att du måste göra! Farligt gott! ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0