Dagen!

Vi kom iväg till Ikea tillslut! :)
As mycket bilar men typ inget folk.. Men vi sprang på granntanten helt sonika. ;)
Och efter Ikea packade vi in oss i bilen och åkte till Cupcakes And More och terroriserade Lina och hennes chef.
 
Jag och Freddan käkade min favoriv, Macarons! Och barnen fick varsin Cakepops och varsin miniCupcakes. :)
 
När mumset från Cupcakes And More var färdigfikat så åkte vi bort till 4-Gott, som förövrigt snart skulle flytta och byta namn..
När barnens påsar vad plockade knallade jag bort till 4-Frukt och sen åkte vi tillbaka till Cupcakes And More för att släppa av mej.
Gick in och kollade medan Lina gjorde klart det sista på bröllopstårtan som vi sen skulle köra ner till Frillesås. Fast innan vi helt kom iväg var vi tvungna att stanna och köpa motorolja och nässpray. ;)
 
Väl framme tycker Lina att det var dags att jag skulle möta min skräck.. Bära Bröllopstårta från bilen till lokalen..! Gah vad nervöst det var, men det gick! :)
 
Ja det var den dagen det..
Nu är det film och lördagsgodis med familjen som gäller. :)
Hej så länge!
 
Helt klart min humor! På regskylten på polisbilen som körde förbi oss stod det BUS! ;)
 
Thea äter Cupcakes
 
Nyvaken Tonni har precis fått sin miniCupcakes.
 
Pet, pet.. ;)
 
Brudar kan också! ;)
Till och med om det handlar om att få "av" folk från vägen.. ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0