Attans..

Hum.. Nu har jag lyckats lösa mitt problem med mina saknade appar. Tur man har sinne för det här med teknik.
Så ja, nu skulle jag ju kunna behålla min nya mobil. :)
MEN, nu är ju bara frågan (igen..) hur jag ska göra?! Pust!

Vilket dilemma. Haha!
Dagens ilandsproblem helt enkelt. ;)

Men hur som helst, god morgon denna söndagsmorgon. :)
Jag återkommer..

Ella
2012-08-12 @ 08:51:47

Jag har en s3'a och jag är jätte nöjd. Jag tycker att du ska behålla den nu när du har kommit på hur du ska göra med apparna. :) Kram från Ella

Angie
2012-08-12 @ 09:19:21

Haha jaa vilket ilandsprobelm :)
Men nu vet ju jag vem jag ska vända mig till när jag har problem med något ;)

Svar: Haha! Ja det är det många som gör.. ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0