Teknikhjälpen

Nyss hemkommen med två trötta små sniglar. :)
Vi har varit hos min mor som idag lämnat stenåldern för att gå över till våran platta värld. ;) Och oteknisk som hon är så var det bara för hennes motsats (jag) att komma till undsättning.
Jisses vilken bild hon har på nya tv'n! *Avis*
Fick även fixat lite med tants dator också.

Nu har barnen hunnit få i sej lite kvällsmat så nu ska dom bäddas ner i sina sängar och själv ska jag slå ner mej i soffan bredvid maken och glo på min lite sämre tv några timmar innan det är dags för Janne att besöka mej.
Så tack för idag mina små bloggnördar. ;)
Vinkivink.

//San
(Fortfarande lika hipp) ;)

(Lite äldre bild) ;)

 

 

mami
2012-04-12 @ 21:56:11

Tusen tack för hjälpen, jag hade gärna varit kvar i stenåldern lite till, men visst e det fint m nya tv:n

men inte kunde jag byta kanaler, nä jag gjorde så klart fel, men en titt i boken så, nu kan jag jippi.. Det finns hopp för tant, ha ha pussar...

Sanne
2012-04-12 @ 22:16:16
URL: http://ninna.blogg.se/

Hahaha! Hur lyckas du?! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0