Som spön..

Nu står regnet som spön i backen. Fy vad tråkigt, nu när man äntligen börjar bli frisk.. Pust och stön!

Jaja, då har man varit på världens mest ovärda möte idag då..
Asså, den gubben får nog gå i pension snart. Eller så borde han nog redan gjort det för några år sen. Hahaha! Snurrpelle.. Så nä det blev minsann ingenting vettigt gjort alls.
Istället fick vi bokat ett möte med en annan "Nisse" om tre veckor.. Men det blir nog bättre skulle jag tro. ;)

Fick paket på posten idag också. Fem av tio plagg går dock tillbaka.
Jaja, så kan det bli ibland.

Nu är det dags att börja med maten.
Tonni har slocknat i soffan, Freddan hänger tvätt och Thea är på rymmen med Majsan och Sofia. :)
I morgon ska Tonni och Majsan på bio. :) Och om det inte är allt för äckligt väder i morgon så ska väl jag, Thea och Fredrik åka ner och kolla på badkarsrallyt. ;)

Nä men va fan, nu får jag väl sätta fart här.
Hejhej!!
//Sään-the-fucking-täänt! ;)



 

Määäd
2012-04-13 @ 16:50:48
URL: http://madelli.blogg.se/

Ni får flytta till Varberg ist, här regnar det aldrig ;-)

mami
2012-04-13 @ 21:04:05

jag kanske får följa me eller??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0