Slutet är nära..

Ja nu är det inte många timmar kvar på den här helgen då..
Alldeles för långa veckor och alldeles för korta helger. Även om nu veckorna bara springer iväg..
Men det innebär ju också att även helgerna springer iväg ännu fortare. ;)

Så där jätte mycket har jag väl kanske inte pluggat idag om man säger så.. Väntat? Mm..
Men skrev dom sista raderna på en berättelse och skickade in den i alla fall. Så lite är ju gjort ändå. Haha.
Tyckte det var viktigare att dammsuga, damma och laga mat. ;)
Det var en väldans massa kaksmulor över allt här, så dammsugaren ville verkligen jobba. Den bara skrek och skrek inne i städskåpet, så vad skulle jag göra..? Det var ju bara att lägga bort böckerna och låta dammsugaren få sin vilja igenom. ;)

Och Fredrik är en bra pappa han.
Trots att det regnade och han egentligen inte var så sugen på att vara ute så tog han barnen och hängde på gården i typ två timmar så dom fick spralla av sej och jag fick pluggat/dammsugit.
Heja dej pappan. ;)

Ja för er som inte redan räknat ut det då, så är det ju vardag i morgon igen.. Och när vardagen kommer innebär det tidiga månar, stress till dagis, skola och massa längtan till att det ska bli helg igen. ;)
Åååh vad jag känner att jag kanske är en smula bitter. Hahaha! Nejdå!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen.
(För jävla illa att jag inte gjort det ännu..)
Sen ska barnen stoppas ner i sina sängar och efter det ska jag sätta mej i soffan och invänta Big Brother Live. ;)

Så tack å hej!
//San

Kom nu på riktigt underbara vår..!

Du är jävligt efterlängtad.

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0