San berättar..

Idag är det städdag som alltid på söndagar.
Bara min mage kan tänka sej att samarbeta lite. För just nu är den inte riktigt behaglig. Känns som om någon kört ner en slang i käften på mej och fyllt hela magen med luft eller något liknande. :-/
Så just nu ligger jag och Tonni i sängen och gosar.

Pratade med min kära kamrat för en stund sen också. Himla roligt samtal får jag säga. Hahaha.
Riktigt snuttigt att vissa verkligen inte begriper när dom gör bort sej själva. Haha. Och så jävla roligt att den lilla pojke som är den som tror sej mest i hela världen är den som får vandra ensam hem i natten med svansen mellan benen. ;)
Den kan man väl inte vara så nöjd med idag kanske. Att kompisen inte ens gick med, utan istället stannade kvar på platsen. Hjärtat då.
När man nu gått från den största nollan till att sen försöka bli värsta innegossen och lyckats köpa sej "respekt" och "vänner" till att sen rasera allt och till och med behöva flytta från landet för att man blivit genomskådad som denna nolla man egentligen var hela tiden. Och sen inte ens när man är hemma i landet på lite besök kunna uppföra sej eller försöka vända folks syn på en.
Nä, det går inte bra för "Nisse" asså. Hahaha!..
Och du sök inga jobb inom skådespeleriet bara lille vän, för du är ingen lysande skådis. Bara så du vet, och du behöver inte tacka för tipset för jag är lite generös idag, du behöver alltså inte betala för det. ;)

Nä, det är inte lätt alltid.
Men kanske har man sej själv att skylla. Kärlek och vänskap går inte att köpa för pengar.. Det ända som kommer av det är yta och är det så du vill ha det så är det självklart upp till dej. Och det finns ju faktiskt många länder man kan flytta till om man fuckar upp det hela tiden. :)

Det är ju lite rart. Gossen är ju så liten, och mamma som man är så är det ju nästan lite så man vill ta hand om. Om det inte vore för att den är så lömsk och trasig.. Men det är ändå lite sött att någon, inte ens i vuxen ålder kan ta hand om sej själv på ett bra sätt..

..men jag kanske kan ta hem den och stoppa in den i buren med Bosse.. Då hade ju Bosse fått en kompis också. Och barnen skulle ha ropat -Åh, jag vill klappa djuret!
Det hade ju ändå varit något.. ;)

Nä, nu får man sätta igång här.
Ha det gott. //San

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0