Patetiskt!

Hahahaha!
Den lille humlan är fortfarande kvar. ;)

När jag efter förra blogginlägget tog mod till mej och skulle köra ut min oinbjudne gäst blev det plötsligt en smula nervöst. ;)
Jag hade väntat för länge helt enkelt och nu hade jag ju inte en aning om vart fan den lille rackar'n var.
Jag öppnade dörren lite försiktigt och kikade runt. Ingen humla.. Hum? Plötsligt kommer en jätte helikopter rakt emot mej. Och i samma sekund förvandlades jag till en fjollig, skrikande liten brud som sprang och viftade med händerna. Som tur var lyckades jag i alla fall stänga dörren efter mej, men stackars Helena höll typ på att bli döv i luren. Hahaha. Sorry!

Efter att ha samlat mej lite igen tog jag mod till mej och öppnade dörren en gång till. Men nu syntes fan inte humlan till alls..
Tanken var ju att jag skulle få ut humlefan så jag kunde hoppa in i duschen innan jag skulle till skolan. Men jag och humlan var inte precis bästa vänner nu och jag lovar att den lille jäveln låg i bakhåll någonstans för att flyga fram och skrämma skiten ur mej igen. ;)
Så jag skyndade mej att rycka åt mej deo, mascara, tandborste och tandkräm sen smällde jag igen dörren och låste in den lille. ;)

Sen var det bara att tvätta håret under kranen i diskhon, tvätta sej med våtservetter och sminka sej i hallen. Hahahahaha!
Patetisk! Ja jag vet! ;)

Snart kommer Fredrik hem och då ska han få ett litet humleuppdrag. Hahaha!

Jo, jag måste ju bara få med min lilla dotters kommentar från i morse när humlan gjorde entré och jag hade stängt dörren allra första gången. ;)
Då kommer hon ut i köket och frågar vad det var, jag svarar att det var en humla som överraskade mej lite bara.
Hon tittar på den stängda dörren och sen tittar hon på mej, flinar och säger, "jaha mamma, nu har vi ju i alla fall ett husdjur igen då" och så gick hon ut i hallen och började klä på sej.
Själv stod jag kvar och kände mej lite paff över min dotters svar.
Hahahahaha!

Men nu måste jag sluta här och sätta igång med maten.
Hej på er!
//HumleSän

image description

 

mami
2012-04-26 @ 20:09:19

MES....Ha ha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0