Nejnejnej!!

Har nyss vaknat efter att ha "sjuksovit" några timmar.
Det är verkligen helt fantastiskt att man kan sova genom två dagar och sen ändå lyckas sova på nätterna. :-/

Men i alla fall.. Nu när jag vaknade så kände jag att jag var snuskigt sugen på någonting, eller kanske på allting.
MEN, tror ni att jag känner en endaste smak?!
Helvete-pirog-motorsåg!
Ja, när smak och lukt försvinner, det kan liksom vara något av det mest störande i hela världen.. Man känner sej ju för fan handikappad.. Och hur fan ska man lyckas stilla suget om man inte ens känner skillnaden på det man är sugen på gentemot en bajskorv. :-/
Nä, om det gick att få bitterfittan ännu lite bittrare så skedde det just! Morr!

Så nu tänker bitterfittan kräva att maken styr upp en kopp the och sen ska jag fortsätta sura!
Vinkivink


//San



 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0