Måndag igen..

Fast denna måndag är vi ju i alla fall lediga. Ja alla utom mannen då. :(
Han fick minsann gå upp i morse och åka till jobbet.
Men jag har sovit hur gott som helst i natt, så jag har varken vaknat av hans klocka eller när han har gjort sej i ordning. ;)

Idag stod Tonni för väckningen.. Pust!
Både jag och Thea hade gärna sovit en stund till, men icke.
När Tonni är vaken, ja då är alla vakna. :-S
När Thea vaknar innan resten av familjen, då går hon upp och sätter på tv'n och sen sätter hon sej under en filt i soffan tills någon kommer upp. :) Men inte lillturbo inte... Han sliter upp alla på en gång typ. Gah ;)

Jaja, nu ska jag kliva upp och fixa något att käka till mej. Barnen fick man ju gå upp för en stund sen och stoppa till lite frukost till. ;)
Sen får vi se vart dagen bär av. :)
Hej så länge!
//San


 

mami
2012-04-30 @ 10:24:18

Heja Tonnibus puss från mommo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0