Kudden kallar!

Nu ska jag sova!
Varit en ganska bra dag. Förutom att min lille son varit väldigt gnällig hela eftermiddagen/kvällen. :-/
Spelade ingen som helst roll vad vi sa eller gjorde, allt vara bara fel och han bara grät.
Bara han inte är på väg att bli sjuk igen. :(

I morgon ska vi kanske åka till Catja och Thilo. Men vi får väl se hur lilleman mår när vi vaknat i morgon helt enkelt.


Men nu ska jag och min säng umgås ett par timmar, och jag vill bara önska er en god natt allesammans.
Tack och hej!
//San

 

 

Majs
2012-05-01 @ 00:22:59

Så här i sommar tid när saker kallar på varandra överlag, går tankarna till denna välkända truddilutt ;-)



http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=QFtnV6pMqvA

Sanne
2012-05-01 @ 10:01:51
URL: http://ninna.blogg.se/

Hahahaha!

Ojoj, hur ska jag lyckas sätta fingret på bara ett av alla 1000 minnen som bara dansade upp här nu. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0