Jaha..

Ja vad tror ni hände hos farbror doktorn igår då.. Värktabletter och inget mer. :-/
Gah! Blir så jävla trött på detta!
Men min ordinarie läkare skulle komma tillbaka i juni, så jag får väl vänta på att han är tillbaka då, och så får jag väl få honom att börja jobba ordentligt nu.
Ett år av ovisshet är inte jätte spännande vill jag lova. :(
Men men..

Ingen skola idag heller. Allt för ont för att sitta där och se glad ut. Men i morgon får jag väl bita ihop, ta mej en tablett och göra det bästa av situation.
Äh, det ska nog gå bra. :)

*

Jag har ju tidigare skrivit om Pierre som försvann i Göteborg i början av mars.
Han hittades idag i vattnet, tyvärr..
Usch vad jag är ledsen för hans familjs skull, och framför allt för hans dotterns skull.
*Alla mina varmaste styrkekramar till er*
Nu väntas bara svaren på dom sista frågetecknena.. Och jag hoppas svaren kommer snarast så att familjen kan få ett avslut på detta nu!

*

Nä nu ska jag äta en körv med min make innan han ska hämta barnen och själv ska jag försöka skicka iväg min läxa som äntligen är klar. ;)
Och sen kommer Nicole också! :)
Så hej me er! :):)
//San

Pierre på festen, innan han försvann.

*Vila i frid Pierre*

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0