Inte okej!

Värsta "dagen-efter dag" ever..!
Fy fan.. Men nu börjar det så smått ordna upp sej, tror jag. :-/

Jisses så full jag blev...! Inte helt okej asså. Haha!
Men jävlar vad kul det var. ;)
Tack min fina Lina för att du drog med dej tant på stan! <3
Och i baren stod jag och pratade med en snubbe, och vi pratade asså rätt längre, och tillsist säger han något som gör att min ofantligt berusade hjärna lägger ihop 1 + 1..
Jag stod och asgarvade, pekade och försökte få fram "höööh..det..är.. Hahahaha.. Det..är..du jöh!"
-Koskesh!
Hahahahaha! Grabben småflinar lite osäkert och undrar hur fan detta nu gick till. -"Hahahaha. Det är ju jag jöh, Sanne! Sanne Jensen.."
Och plötsligt låg vi inprincip dubbelvikta och asgarvade båda två.
Hur gör man liksom nu..? Här står man med en snubbe och skrattar och har för jävla ball med, och i nästa stund kommer det fram att denna grabb är någon från förr som man inte drog helt jämt med på den tiden.
Äh, vad gör det om hundra år.! ;) Sjukt kul var det i alla fall!

 

image description image description

Toalettbesök blir inte roligare än man gör dom. ;)

 

image description

Nu ska gálningarna lämna stora staden. ;)


Väl hemma såg sängen för jävla skön ut, men jag hann inte så mycket mer än landa i sängen innan det var dags att springa till bikten, knäfalla och be till den vita guden.. :-/ Sen vaknade jag i badkaret av att hela min familj stod och tittade på mej och frågade hur det var med mej. Haha.
Och här var det allt annat än bra. Så jag klev upp ur badkaret och begav mej mot sängen igen och sov nån timme, vaknade med världens huvudvärk, tog två treo och tio minuter senare vad det bara att skynda iväg för ännu lite mera uppkastning. :-/ Hjälp!

Kanske är det av just denna anledningen man inte riktigt är så söögen på att dricka alkohol. Hua!

Nä dags att försöka få ordning på det här kanske.
Tack och hej!
//Sän

 

 

mami
2012-04-08 @ 21:09:11

Låter som ni hade kul, ha ha baksidan av det hela landa i badkaret,,,, fniss fniss

Mäd
2012-04-09 @ 19:07:37
URL: http://madelli.blogg.se/

Vaknar man upp i badkaret så har det vart en bra kväll ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0