Huvudvärk!!

Sitter på balkongen och hoppas på att huvudvärkstabletten snart tänker börja värka.. Gah!
Har haft huvudvärk sen jag vaknade i morse. Riktigt otrevligt må jag säg!

Snart ska i alla fall jag, Thea och Majsan åka och hämta mommo för att sen lämna busarna vid cirkusen. :)
Det blev lite ändrade planer här..
Fredrik och Tonni får ha lite grabbmys, och sen blir det dom som får åka och hämta damerna från cirkusen.
Och vad jag och Majs ska hitt på vet jag inte riktigt ännu. Men något kommer vi väl alltid på. ;)

Nu känns det nog som om huvudvärken börjar ge sej lite grann i alla fall. Det är ju bättre än inget. Haha.
Nä, nu får jag avsluta.
Ha det toppen gott folk!
//San

Jag och Majsen förra sommaren! :)

 

 

Madde
2012-04-28 @ 17:33:56
URL: http://madelli.blogg.se/

Kom hit ;)

Anonym
2012-04-28 @ 18:15:37

Snyggingar!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0