Gäsp!

Vaknade 06:56 av att Tonni stod vid sidan om min säng och drack vatten.
Ljust som fan var det ute så jag sträckte mej bara efter fjärrkontrollen utan att ens se vad klockan var..
Asså, kom igen.? Lite kan man väl tycka att man borde få sova när man inte har tider att passa.. Men nej-nä-nej.


"Lekte" lite detektiv igår också. Hahaha. Lika kul varje gång. ;)

För övrig så känns det som att vädret tänker luras här idag.. Kanske..
Det ser ju ut som att det är värsta sommaren utanför mitt fönster, men går jag ut så är det ju säkert horkallt. Blåser för det förmodligen också. :-/
Nä dags för vädret att stilla sej lite nu va?! Sommar tack!

Hahaha. Drömmen inatt också ja.. Värsta osköna! Fast sjukt ball. ;)
Det var inte igår man såg denne, och så dök den upp inatt. Hahaha. Hej hej!
Egentligen är det väl kanske inte så konstigt, eftersom denne talades om rätt så mycket igår. Men ändå..
Ja vi hade blivit ett bra team, din gamle mupp!

Thea verkar vara en trött tjej här idag.. Synd bara att det ska vara så förbannat svårt för barnen att synka varandra.. :-/
Nä, frukosttime kanske.

Med vänliga hälsningar, San! :)

SäänTheBambaTäänt!

Kanske ska kolla med tantLisa om man inte kan få in en fot på vallhamraskolan kanske..

Jag är ju liksom så jävla het som bambatant asså! ;)

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0