Do you want some polkapigs?

Det blev ingen skola igår inte.. Men plugget slapp man inte ändå. ;)
Började skriva på svenskauppgiften och kände att det nog kan bli lite kul ändå faktiskt. Blev dock inte färdig men vad gör det om hundra år..? Har ju fan mer än en vecka på mej, och lyckas jag inte bli klar på den tiden så är jag verkligen kass asså. ;)

Måste allt klämma in ett litet beröm till min kära kamrat som ibland briljerar så där lite extra. Och igår var det ett sådant tillfälle!
Majsan min sköna böna vad bra du är!
Sååå jävla gött!
Nu lyckades vi allt få bort en stor sten från axlarna på många av oss. <3
Du fick till och med stort beröm från Helena för ditt snilledrag. ;)


Sen var det uppföljningssamtal på Theas nya avdelning. Och jisses vad hon är ball min lilla tös!
Det är inte annat än att man blir lite stolt över henne. Godingen! <3
Efter mötet var det dags att gå hem och börja med maten. Majsan mötte oss utanför, och gick med upp.
Men maten jag började med var visst bara till barnen och Majsan för för mej och Fredrik fanns det visst helt andra planer. ;)
Majsan skulle tydligen passa barnen medan Fredrik skulle dra med mej till stora staden. :)
Det blev en bit mat och därefter bio.

Himla mysigt!
När gjorde vi något själva senast.. Hum.. Det var nog den helgen vi var iväg på stenungsbaden, som vi blev iväg skickade till. Våran bröllopspresent av Majsan och Emma. :) Och det var liksom i somras. Hahaha.
Så en kväll tillsammans är verkligen jätte lyx!

Vi kollade på "Kvarteret Skatan reser till Laholm".
Varken jag eller Fredrik har sett serien, men det behövdes inte. Filmen var ball ändå. ;)
Jag är inte den som på riktigt skrattar till filmer. Man kanske flinar lite om det är något roligt, men igår skrattade jag till några gånger, så där på riktigt.
Mycket i filmen var ju verkligen överdrivna. Men dom var så där lite för mycket överdrivna så att det verkligen blev skoj ändå.
En hårfin balans det där med överdrifter. Överdriver man lite så blir det oftast bara töntigt, och överdriver dom jätte mycket så blir man liksom bara trött. Men dom hade fått till det sådär mittemellan lite och jätte mycket.
Hahaha! Sicket upplägg jag fick till nu va..?! ;)
Hur som helst, det var alltså en bra kväll vi fick tillsammans!
Tack som fan för att du tog barnen igår Majs! <3

Idag är det pissväder ute så det får nog bli en innedag. Städ står väl på listan. Påskris hade jag nog behövt införskaffa också kanske. Haha.
Jag och traditioner.. :-/ Men för barnens skull så får man väl hålla sej någorlunda till alla jippon. Eller nått..

Jaja, nu får det vara bra här.
Ha en skön långfredag gott folk.
Adjö. //San


 

mami
2012-04-06 @ 17:05:12

jo nu vet jag ju vilken film det är, sett på reklam ju, o på nyhetsmorgon...Ses imon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0