Det blev ju bra!

Sicken dag det blev ändå.. ;)
Virrpannor!

Först åkte vi ju då och hämtade mor och dumpade sen dotra och moder vid cirkusen. Jisses vilken kö dom var tvungna att stå i. Blev allt bra tacksam att jag inte behövde stå med. ;)

När det uppdraget var slutfört drog vi vidare till Ikea där vi satte oss i första bästa Klippan soffa och tjötade en ganska bra stund, tills vi kom på att det där nog kanske var rätt så jävla oskönt. Hahaha! Sen blev det en go sallad. Dock var det väl lite väl mycket kaninmat på den lilla tallriken, men det gick fint ändå. ;)

Sen då.. Hem var vi ju inte så sugna på ännu...
Det blev en tur till Willys i gamlestan, bara för att. Hahaha.
Där efter bar det iväg mot kullen för att hämta lille Dillen, men vi var fortfarande inte sugna på att gå hem, så våran planlösa lille tur fortsatte.
Åkte och kollade på lite hus, sen bort mot Lexby, Jonsered och sen Kvastekulla.

 

image description


Innan vi åkte från Kvastekulla kände jag att min stackars blåsa mer eller mindre var på väg att explodera och minne som man har så kom jag på att det nog fanns en toalett där någonstans.
Det fanns det, och jisses. Hade det inte varit för att jag fattade att det aldrig skulle gå att hålla tätt ens till allum så hade jag fan aldrig startat detta toalettprojekt asså. Hahahahaha! Men det fick gå. Vad är det man brukar säga, "Nöden har ingen lag!" ;)

image description

Nä, nu var det nog ändå dags att åka hemåt, och när vi väl parkerat, fått med alla pryttlar och djur och dörren till garaget går igen bakom oss då upptäcker vi att Theas bilbarnstol är kvar i bilen, och det var ju tydligen brickan in till garaget också...
Så det var ju bara att messa Christian och gå bort till honom och låna hans bricka! *Pärla!*
Så fantastiskt skönt att man har små raringar lite varstans i området, och vad kul det var att se honom igen. Har ju bara samtalat lite med honom då och då men kommer fan inte ihåg när man sågs sist.. Men snart är det dags att ta en öl eller sju, det har vi minsann bestämt. :) Eller aa, jag bangar väl visserligen ölblasket och byter ut det mot annan valfri dryck. ;)

Men nu ska jag och min lille man käka lite kex och ostar här, så tack så länge gott folk!
Mvh, Hon den där. ;)

 

 

image description

Min lilla fina ska på cirkus!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0